Sydney, laatste verhaal

19 mei 2019 - Sydney, Australië

Vandaag onze laatste dag in Sydney. Vanavond om 21.00 uur vertrekken we uit Sydney, morgenmiddag plus 8 uur komen we op Schiphol aan.

Sydney is een wereldstad, wat een mensen en wat een verschillende culturen, (migranten). Net Amsterdam in het groot. Vrijdag na aankomst hebben we een snapshotcruise gemaakt door de haven en gisteren het Operahouse bezocht. Ook een beetje gehangen op terrasjes, lekker gelunched en genoten van de omgeving. En passant nog in het museum van contemporary art geweest. Bijna alle musea zijn gratis te bezoeken, zouden ze bij ons ook moeten doen. Ja wat kan ik nog zeggen, vandaag gaan we nog een rondlwandeling maken door de oudste wijk van Sydney, de Rocks en de markt daar bezoeken.

Ingepakt en klaar voor de reis vertrekken we nu uit het hotel om vanmiddag rond 17.00 uur naar de luchthaven te gaan. We hebben genoten vooral van deze stad. Geweldig die vrijheid en open cultuur die je hier proeft. De aussies lijken vrij ongecompliceerd en recht toe, recht aan. Daar houden wij nederlanders wel van. Een veilig land om te reizen metveel behulpzame mensen!

We zien elkaar snel, als het lukt plaats ik nog wat foto's vanavond op de luchthaven.

Hartelijke groeten,  Michel en Lea

1. Jos and Peter:
    19 mei 2019
    We have enjoyed your stories - Have a good trip home!
  2. Jean en Suzan:
    19 mei 2019
    Als wij ooit zouden gaan emigreren, dan komt Australië bij ons op de eerste plaats. Het past inderdaad het beste bij onze levensstijl. Maar we hebben geen plannen, hoor.
    We wensen jullie veel mooie herinneringen toe. Goede vlucht en tot gauw!
  3. Tieme en ina:
    19 mei 2019
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen .
    En nu is het alweer geweest voor jullie . Hier gaat het leven gewoon door . Duncan heeft het songfestival gewonnen !
    En jullie zijn bijna thuis !!
    Hele goede terugreis ✈️
    Liefs van ons 🍀🍀😍
  4. Cynthia:
    19 mei 2019
    Wat een reis hebben jullie gemaakt. Het was leuk om jullie te volgen. En nu zit het er weer op. Ik wens jullie een heel goede reis naar huis en tot spoedig ziens. liefs en groeten, Cynthia