Blue mountains

16 mei 2019 - Katoomba-Wentworth Falls, Australië

We zijn bijna aan het eind van onze vakantie gekomen.  Vanochtend zijn we vertrokken uit Katoomba, de Blue mountains. Wat een prachtig gebied. Ruig en koud. We hebben gisteren heerlijk gewandeld, naar Evans lookout point in Blackheath en naar de Wentworthfalls. Heerlijk genoten van het mooie weer! De nachten waren echt erg koud. Afgelopen nacht werden we wakker van de kou. Het was 4 graden in de camper. Alsof je vrijwillig in de koelkast gaat slapen. Even een halfuur de verwarming aangezet om wat op te warmen. Ook het douchen s'morgens is even doorbijten. In de dames toiletten hing verwarming gelukkig.

Nu de laatste nacht in de camper, vlakbij Sydney. Haha het is hier nu, 20.00 uur, nog 17 graden. Dat wordt genieten in bed vannacht. Morgen leveren we de camper in en gaan we nog 2 nachten in een hotel. Heerlijk wat een luxe!

Vanavond wilden we uit eten in het kleine voorstadje van Sydney, Rockdale. Maar geen restaurant te vinden, alleen afhaaltentjes. En veel jaren 70 winkeltjes met 2dehands spul. Het is hier echt vergane glorie uit die jaren. Benieuwd hoe het centrum van Sydney is.

Ik zal jullie onze laatste ervaringen in Sydney nog mailen en wat foto's plaatsen. We zien elkaar gauw weer,

Hartelijke groet van Michel en Lea

1. Ron&Janny:
    16 mei 2019
    Hoop dat jullie de reis goed kunnen afsluiten in Sydney met een heerlijk zonnetje! ! Hartelijke groet vanuit, wat het weer betreft, wisselvallig Nederland, Ron&Janny