Begin van de reis

29 april 2019 - Redlynch, Australië

Hi allemaal

Onze reis is begonnen. Australië is een relaxed land. Mensen zijn aardig  en behulpzaam en hebben geen haast. We zijn een klein beetje gewend nu.  2,5 dagen in vliegtuigen en op vliegvelden is nu eenmaal geen pretje. Elke avond om 21.00 uur naar bed. Haha niets voor ons, maar nu even wel.

Via ons weblog zullen we zo nu en dan een reisverhaal en foto's naar jullie toesturen. Hier de eerste. Donderdag middag na aankomst fijn naar hotel om eerst een uurtje te slapen. S avonds lekker vis gegeten op een boot in de haven.  Vrijdag na het ophalen van de camper in Cairns zijn we eerst boodschappen gaan doen . Wat een duur land zeg! We waren voor 2 tassen 120 dollar kwijt. Toen naar de camping gereden en geïnstalleerd.  Zaterdag naar Kuranda, een bergdorpje.  Met de Skyline heen. Dat is een kabelbaan die ongeveer een uur onderweg is. Halverwege op een tussenstation hebben we een wandeling gemaakt met een ranger die uitleg gaf over ontstaan van het regenwoud.  Erg leuk. Na in Kuranda te zijn geweest gingen we met een treintje terug. Onderweg vele watervallen. Kuranda is een soort kunstenaarsdorpje. Gisteren regende het de hele dag en hebben we gerelaxed.  In de middag werd het droog en hebben we een wandeling gemaakt naar de Crystal cascades in de buurt. Vandaag gaan we rijden naar Undarra volcanic national parc.  Jullie horen van ons. Michel en Lea

1. Jean en Suzan:
    29 april 2019
    Hoi luitjes, leuk om jullie reisbelevingen te lezen. Er komen bij ons weer veel herinneringen terug. Volgens de weerapp is het daar ca 30 graden, dat is beter dan hier. Geniet van al het moois en wij zien uit naar jullie volgende blog. Dikke 😘
  2. Tieme en ina:
    29 april 2019
    Jullie eerste verslag van het begin van de reis is al goed . We keken er echt naar uit !
    Prachtige foto’s ook . Een hele belevenis . Liefs van ons . We kijken uit naar het volgende reisverslag . 😘😘 voor jullie 🍀
  3. Jos and Peter:
    30 april 2019
    It was nice to hear from you all the way from Australia. It seems as if you have everything under control and are having a nice time. How long will you be there? Have a fun vacation.