Aangekomen in Nieuw Zeeland

17 februari 2016 - Singapore, Singapore

Dag allemaal,

Gisternacht zijn we in Nieuw Zeeland, in Auckland aangekomen. Ik heb nog geen foto's gemaakt, want vandaag regende het hier. Wel warm trouwens, maar nat. We arriveerden omstreeks half twaalf gistavond op het vliegveld, maar het duurde nog wel lang voordat we door de immigratie dienst en de douane waren. We waren pas om half twee in het hotel. Dus gelijk in bed gekropen en als een blok geslapen. Het is wel erg vermoeiend die lange vluchten en die tijdverschilen. We lopen nu precies 12 uur op jullie voor. Lekker makkelijk. Bij jullie half elf in de ochtend en bij ons half elf in de avond. Vandaag hebben we gewandeld door Auckland, over de kraters, die bijna niet meer  te  zien zijn. Ook boodschappen gedaan want we zitten in een soort aparthotel. Dus met keuken erbij. Zelf iets te eten gemaakt vanavond. De prijzen liggen hier hoger dan in nederland. Morgen gaan we naar de Sky tower om te lunchen, en gaan we naar een museum.  Jullie horen binnenkort meer,