Terugreis

16 maart 2016 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Aan alles komt weer een eind, ook aan de leuke dingen. Op.dit moment zitten we op de luchthaven van Singapore te wachten op onze aansluiting naar Nederland. Eigenlijk allebei al zat van de ruim 10 uur durende vlucht vanuit NZ. Nog 12 uur te gaan..... Kijken hoe koud het is in Nederland morgen.
Michel beleeft zijn langste verjaardag ooit.
Gisteren hebben we de binnenstad van Christchurch bezocht. De aardbevingen hebben hier ontzettend veel schade aangericht. De kathedraal is nog niet hersteld en alle winkels rond het plein achter de kathedraal zijn gewoon weg. Er is een soort tijdelijk winkelgebied met allemaal containers waarin de winkels zitten. Het is er best wel gezellig. Veel gebouwen zijn ze aan het herstellen. We hebben een bezoek gebracht aan het Canterbury museum van Christchurch en de botanische tuin even ingelopen. Het was gisteren kouder en regenachtig. Tijd om naar huis te gaan dus. In de namiddag zijn we gaan inpakken en lekker gaan eten. Vandaag weer de terugreis naar Nederland.
Allemaal.bedankt voor het meelezen en meeleven! En leuk om jullie reacties te lezen. We zien elkaar gauw!!!

1. Nicole:
    16 maart 2016
    Was erg leuk om jullie te volgen . Hebben beiden met veel plezier jullie verslag gelezen . Welkom thuis weer ! Groeten Nicole en Peter